![](https://forumlogopedy.pl/media/cache/resolve/origin/uploads/5c9/449/5c94491305918876337131.jpg)
Aleksandra Banaszek
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Swoją przygodę z HR rozpoczęła w firmie RUCH S.A. Obecnie Specjalista ds. HR w igus Sp. z o.o. Odpowiada m.in. za kompleksową koordynację procesów rekrutacyjnych oraz szkoleniowych. Współtworzy i realizuje badanie Candidate Experience, badanie zaangażowania pracowników oraz działania z zakresu Employer Brandingu. Interesuje się zmianami zachodzącymi na rynku pracy, w szczególności tymi związanymi z wejściem Millenialsów na rynek pracy.
![](https://forumlogopedy.pl/media/cache/resolve/origin/uploads/5c9/449/5c94492f9897b456205344.jpg)
Ewa Bujak
Ekspert z zakresu komunikacji interpersonalnej, public relations oraz employer brandingu. Wykładowca akademicki z doświadczeniem w biznesie. Prowadzi zajęcia na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz na poznańskiej Wyższej Szkole Bankowej. Trener i szkoleniowiec. Od 10 lat zajmuje się budowaniem wizerunku firm na rynku polskim i rynkach zagranicznych. Prowadziła projekty komunikacyjne dla takich firm, jak: Kompania Piwowarska, Skoda Auto Polska, Volkswagen Group Polska, GlaxoSmithKline, Bank Pocztowy, Fibar Group i Grupa Nickel.
![](https://forumlogopedy.pl/media/cache/resolve/origin/uploads/5c9/449/5c9449707e660177839731.jpg)
Marta Glazer
Z wykształcenia filolog i psycholog, także absolwentka studiów podyplomowych z zakresu PR i ZZL. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach z sektora FMCG, bankowości, sprzedaży i usług, a ostatnio branży farmaceutycznej. Początkowo związana głównie z obszarem miękkiego HR, jednak od 7 lat skoncentrowana zawodowo na zagadnieniach efektywnej komunikacji wewnętrznej. Dzięki wykorzystaniu wiedzy i doświadczenia z zarządzania zasobami ludzkimi, komunikacja dla niej to nie tylko efektywne przekazywanie informacji, ale głównie narzędzie wspierające procesy biznesowe organizacji.
![](https://forumlogopedy.pl/media/cache/resolve/origin/uploads/5c9/449/5c94493bb9e51229934053.jpg)
Jacek Jędrzejczak
Od blisko 20 lat Konsultant, Trener, HR Business Partner. Realizuje projekty rozwojowe dla firm i podmiotów publicznych. Bada efektywność organizacji w oparciu o model HPI oraz opracowuje strategie personalne i rozwiązania systemowe wspierające zarządzanie personelem w firmie. Autor ośmiu książek i poradników w zakresie HRM. Wykładowca studiów podyplomowych w zakresie ZZL.
![](https://forumlogopedy.pl/media/cache/resolve/origin/uploads/5c9/449/5c94495dab1b4600559066.jpg)
Mariusz Kapusta
Ekspert, praktyk i pasjonat zarządzania projektami. Na jego ponad 17 lat doświadczenia składa się prowadzenie międzynarodowych projektów dla Procter & Gamble, szkolenie managerów globalnych korporacji oraz prowadzenie projektów łączących IT, a także wykorzystanie gier w biznesie i zarządzanie firmą. Wykłada zarządzanie projektami na Politechnice Warszawskiej oraz prowadzi program „Zarządzanie Projektami w Praktyce”. Pasjonuje go upraszczanie zarządzania projektami. Autor książki „Zarządzanie projektami krok po kroku”. Twórca metody 12 pytań KISS PM ™.
![](https://forumlogopedy.pl/media/cache/resolve/origin/uploads/5c9/449/5c9449844a16b036260356.jpg)
Paweł Kopijer
Certyfikowany konsultant Modelu ROI™, J.J. Phillips i metodologii HPI, Coach LMI™. Absolwent MBA (Thames Valley University, London). Prezes 2C Consulting, wiceprezes Klastra HRD i kierownik Badania Benchmarków Efektywności Polityki Szkoleniowej, były prezes American Society for Training and Development na Polskę, ekspert i wykładowca Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Autor Modelu SEB/SEA© (narzędzie oceny efektywności biznesowej szkoleń). Autor książki pt. Kompendium zarządzania szkoleniami, wydanej nakładem SWPS Academica oraz Modelu TDI (benchmarki efektywności polityki szkoleniowej w polskich organizacjach).
![](https://forumlogopedy.pl/media/cache/resolve/origin/uploads/5c9/449/5c94491f19c7a102114642.jpg)
Dorota Maklewska
Zwolenniczka niestandardowych metod rekrutacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i budowania marki osobistej. Skutecznie obniża koszty procesów rekrutacyjnych na rzecz wykorzystania narzędzi pozyskiwania kandydatów, stawiając na markę osobistą rekrut era. Pracowała w sektorze rekrutacji na terenie EMEA dla globalnych marek różnych branż. Przeprowadziła wiele szkoleń dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych firmy Korn Ferry w językach angielskim i francuskim z zakresu narzędzi rekrutacji, aplikacji do rekrutacji oraz komunikacji i marki osobistej.
![](https://forumlogopedy.pl/media/cache/resolve/origin/uploads/5c9/449/5c9449776db80562940841.png)
dr Michał Szypniewski
Prawnik w Rycak Kancelaria Prawa Pracy i HR, wykładowca w Katedrze Prawa Pracy Uniwersytetu Gdańskiego. W grudniu 2018 r. obronił rozprawę doktorską na temat delegowania pracowników, autor publikacji dotyczących zatrudniania cudzoziemców i koordynacji zabezpieczeń społecznych, zaangażowany w projekty międzynarodowe dotyczące transportu międzynarodowego. Posiada kilkuletnie doświadczenie w zakresie szkoleń z zakresu prawa pracy, w tym w języku angielskim, zarówno dla świata biznesu, jak i na uczelniach.
![](https://forumlogopedy.pl/media/cache/resolve/origin/uploads/5c9/449/5c944964cdb22734480262.jpg)
Karolina Turostowska
HR Manager, Trener, właściciel firmy HR Mania. Od ponad 12 lat związana jest z obszarem ZZL. Współpracowała z dużymi organizacjami, przez ostatnich kilka lat odpowiedzialna była za zarządzania obszarem HR business partneringu i zespołem rozwoju kompetencji w kilkusetosobowej firmie. Obecnie jako zewnętrzny konsultant wspiera zespoły w budowaniu kompetencji liderskich, a zespoły HR w rozwijaniu silnej marki jako profesjonalista. Prowadzi również zajęcia dla przyszłych trenerów.
![](https://forumlogopedy.pl/media/cache/resolve/origin/uploads/5c9/449/5c944946dc5be511664315.jpg)
Joanna Urbańska
Magister psychologii ze specjalizacją psychologii pracy i organizacji na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, absolwent Podyplomowych Studiów HR Business Partner w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, HR Business Partner. Posiada kilkuletnie doświadczenie w roli partnera biznesu, szczególnie w obszarze sprzedaży, ale również IT, marketingu, księgowości i techniki. Kreuje i wdraża standardy i procedury między innymi związane z procesami rekrutacyjnymi, onboardingowymi, employer-brendingowymi i szkoleniowymi.
![](https://forumlogopedy.pl/media/cache/resolve/origin/uploads/5d0/087/5d0087bf1b2a8650796091.jpg)
Piotr Lemieszek
Z wykształcenia psycholog, z zawodu specjalista od komunikacji i rozwoju firm. Od ponad 5 lat związany z branżą HR Tech. Specjalizuje się w planowaniu strategii digital oraz zarządzaniu projektami internetowymi. Również na poziomie biznesowym. Współtwórca wielokrotnie wyróżnionej kampanii marketingu rekrutacyjnego superpraca.it oraz pierwszej w Polsce aplikacji mobilnej do łączenia pracowników i pracodawców w branży IT. Autor wielu publikacji na temat zarządzania marką pracodawcy i rekrutacji IT.
![](https://forumlogopedy.pl/media/cache/resolve/origin/uploads/5d0/087/5d0087b702d3d184497882.jpg)
Pamela Kubica
Trener, specjalizujący się w szkoleniach z zakresu kompetencji miękkich. Jako ekspert EB, dzieli się swoim doświadczeniem podczas warsztatów z tematyki kreowania pozytywnego wizerunku pracodawcy na rynku pracy. Doświadczony asesor, posiadający praktykę w prowadzeniu procesów selekcyjnych. Wielokrotnie była odpowiedzialna za koordynowanie zorganizowanych projektów rozwojowych w Polsce i za granicą. Absolwentka studiów zarządzania zasobami ludzkimi oraz psychologii i coachingu. Współzałożyciel bloga heyday.info, na którym dzieli się swoimi przemyśleniami z zakresu HR. Swoją karierę rozpoczynała w firmie konsultingowej, gdzie miała okazję pracować zarówno z bardzo dużymi, jak i mniejszymi organizacjami, reprezentującymi różne branże. Zarządzała procesami employer brandingowymi u największego pracodawcy w kraju. Obecnie łączy zdobyte umiejętności, koncentrując się na rozwijaniu kompetencji pracowników u klientów zewnętrznych.
![](https://forumlogopedy.pl/media/cache/resolve/origin/uploads/5d0/087/5d0087af2e8b1371627137.jpg)
Dorota Michałowska
HR Manager w igus Sp z.o.o. Odpowiedzialna za tworzenie strategii personalnej oraz koordynację działań rekrutacyjnych, onboardingowych, szkoleniowych, jak i wizerunkowych dla firmy igus. Swoją karierę zawodową miała możliwość rozwijać w dużych korporacjach, m.in. w takich firmach jak: Accenture, Manpower oraz RUCH S.A. Z wykształcenia psycholog. Ostatni rok studiów spędziła na Universidad de Malaga w Hiszpanii, poznając kulturę oraz język południowej Hiszpanii.